lördag 15 november 2008

Torsdag - Fredag - Lördag

Ett tag sedan jag skrev här ja... har varken haft ork eller tid ;)
I Torsdags blev det skolan och sen fika med Madde och Elin, sen bussen hem och slappa (:
Fredags hade nationella i engelska, skriva. Tråk! Önskar det går bra. Måste göra det för annars får jag läsa upp sket ämnet senare. Hade då ingen sovmorgon, rätt så surt faktiskt! Efter det stack jag hem vid tio i ett, eller nej inte hem. Men till växjö med Elin, vi skulle ha shoppat satan, men nej vi var så jävla trötta. Först gick vi och kollade affärer, efter det åt vi och sen kollade lite till, Jag köpte en tröja och sen sprang vi till bussen. Väl i Ljungby hämtade pappa mig vid stationen och sen åkte vi till Gunnie. Trevligt! satt och snackade en stund sen hämtade vi Nina, Körde inom McD och sen hem.
Idag körde pappa hem Nina, han skulle samtidigt köpa lister, efter vi lämnat henne stack vi och käkade pizza, det var gott! Nu har jag inte gjort ett piss sen vi kom hem. Ska kolla film soon, sen gå en runda med bästavän (: Efter det (tror jag) Hem och kolla mer film ;)
Pussheej.

1 kommentar:

San.B sa...

Du är bäst gumman! <3