onsdag 5 november 2008

Onsdag

Onsdag idag då. Skolan har faktiskt inte varit så seg som jag trodde, har gått ganska fort. Tråk bara att inte Sanne var i skolan idag! Hon är lite sjukling :/ Krya på dig, så tomt utan dig. Efter skolan var jag as trött... tänkte att jag skulle hem, lägga mig framför tvn i soffan och sova en stund. Men icke, för då ringer jobbet och har kris så sticker dit ist (: Slutade vid nio så då blev det till att nästan springa hem och kolla greys anatomy :D Idag blir det inte mycket skrivet här för inte hänt något kul i livet idag.
Nu ska jag snart nana!
Och imon ska jag försöka övertala mamma att åka till Ge-kås sooon :)
Puss i paradiset.

2 kommentarer:

San.B sa...

Hej gumman! Mysig blogg :)
Rätt roligt att du tänkte be din mamma om att ni skulle åka till Gekås och sen frågar jag om du vill med :P maha! Där hade vi tur både du och jag :) Saknar dig massa <3

Linn Andreasson sa...

Heej! Najj inte redigt ;)
Haha ja det var faktiskt rätt kuligt ^^ Och tur för mig att jag slapp åka med mamma, fick ju åka med bästajag tycker om! :D
Miss u aloot! <3