måndag 24 november 2008

länge sedan...

Ett väldans bra tag sedan jag skrev här nu, Tack vare Sanne så skriver jag iaf en liten snutt nu :) har inte hänt ngt intressant i mitt liv, faktiskt typ bara massa tråkigheter, okej kanske det var en lögn... men ändå :P I fredags vare först skolan och sen hem... hade cp tråkigt :/ Sen lördag jobbade jag 07.00-20.00. Trevligt faktiskt :P Sen när jag kom hem blev jag så jäva rastlös och hade hur mycket överskottsenergi som helst. Stackars mamma, pappa och mormor fick stå ut med mig ett tag.... När dom inte var så roande längre skickade jag sms till bror. Han hade fortfarande inte fattat att jag har bytt mobilnummer så han undrade vem fan ja var som skickade till honom xD KuuuL! Efter det blev det till att kolla film, kommer dock ej ihåg namnet :P Sen gick jag och la mig för att sova, JA man ÄR trött efter jobbet ;) I söndags vaknade jag tidig, gick upp och snackade med mamma ett tag, sen bestämde i oss för att åka till IKEA :D Myys, bara jag och hon! blev inhandlat en del, bland annat blommor, hylla, lampor, ankor, ram m.m. har satt upp det och BRA tyckte jag allt att det blev :D kostade inte multum heller så har fortfarande pengar kvar :D HAPPY for that! för det är ju alltid bra, det GÅR inte att leva utan pengar. Det måste man ha för att komma framåt i livet. Nationella imon med, engelska. Suck :( Finns knappt något sämre ämne, joo idrott. Vad annars ;) Nu gör man inte alls mkt, sitter lite här och skriver med Sanne och kollar tv. Snackade med Bodi innan, TREVLIGT! :D Lycklig blir man då.
S - Hihi, nationella imon då :(
L - Uss ja, men det kommer gå finfint för både dig och mig :)
L - Vi ska icke sa nicke tänka negativt!
jaa, jag kan vara positiv ibland (: Vi alla har våra lyckliga och sorgliga stunder, och idag efter skolan har jag varit (ganska) positiv. Jobbade idag med, det var inte så jobbigt... Gjorde typ ingenting. snabbt gick det, stack hem vid fem i åtta.

Nehe nu varken orkar eller vill jag inte skriva här längre, nu blire till att duscha och sen sooova. Taggad inför nationella, riktigt taggad! Bra LINN! ursäkta men måste berömma mig själv ibland för att vara åtminstonde liiiite duktig ;)
Byyyyyyebye Love fuckers

Inga kommentarer: