onsdag 12 november 2008

Onsdag

Igårkväll gick jag med Emma till platsen. Tände alla ljus som blåst ut och pratade! Efter det gick vi en liten runda. Tack för att du inte är arg på mig för det sättet jag gjorde det på, var inte meningen! Efter en trevligt kväll(faktiskt) så skildes vi åt med att vi snart MÅSTE träffas igen. När jag kom hem åt jag och satte mig för att plugga lite till till provet vi har imon, kommer gå bra nu! :) Vid nio någon gång ringer Lollo och vill att mamma ska komma, och jag hänger på som ett släp. Trevligt var det där iaf! Fikade och pratade, mys! O hennes jättejätte söta lilla barn var även med. Kom inte hem förens kvart över tolv, somnade halv ett ungefär. Vaknade senare idag av att klockan ringde. Ville verkligen inte stiga upp idag, var trött som ett as! Ställde om klockan och vaknade vid sex. Då steg jag upp och gjorde iordning mig, Blev klar vid halv sju så satte mig för att läsa läxan. När klockan blev 06.47 gick jag mot bussen, Regnade ute då... Tråk! Mötte Elin vid stationen i stan så gick vi till skolan (: Snackade lite på vägen... Början av skolan var väldans seg må jag säga. Alla trötta och hängiga-. Efter maten började jag och Madde komma igång lite ;) Gick och skrattade och gjorde fula miner o allt, Trevligt! När vi gick till cafeterian så blev vi på ännu bättre hummör, och detta fortsatte till sista lektionen då alla måste ha tyckt vi var helt dumma i huvudet, så tysta som vi brukar vara på den lektionen, var totala motsatsen idag! :) Men kul vare! Och MÅSTE göras om ;) haha! På vägen hem snackade man med Bodibästavän, Mycket trevligt! Väl hemma övade jag till provet då Bodi ringde efter ett tag o sa att jag skulle kolla hennes blogg, o då är det klart att man gör det! Pinsam film säger jag bara, minigolf är då verkligen inte min hobby ;) haha! Men kul hade vi den dagen iaf (: Nu vet jag inte vad jag gjort med idag, jo pratat med pappa en liten stund. Men annars vet jag ingenting...
Nu blir det snart att kolla Greys anatomy, vilket är NICE! :D Efter det plugga lite till och sen nana. antagligen datorn en litenliten stund före (:
Pussheej

Inga kommentarer: