måndag 10 november 2008

Måndag

Fan, kunde inte tro det var sant när dom sa det. Först sa dom fel efternamn, tänkte att det inte kunde stämma. Trodde du gick natur, men se så fel man kan ha! Så jävla sorgligt, kände dig inte alls, men vet vem du var och du har gått i samma klass som min bror i 6 år. Ingen kan fatta det, ingen vill tro att det är sant.
Mamma berättade hela altet, om vad som hänt, fy fan. Vet inte mer vad jag ska säga, hemskt som fan är det! Men jag hoppas verkligen att du har det så mycket bättre där du är nu och hoppas du trivs. Alltid kommer vi minnas dig!
R.I.P
Alexander Ahlgren 1990 - 2008.


Förlåt om jag skrämde slag på er, men kunde inte tro det så var tvungen att fråga. Finns här om ni vill prata och det vet ni!

Pratade med Nina innan, blir nog Norrköping över nyår :) Det gillar vi! Sitter och övar inför hjärtprovet vi ska ha på onsdag, efter det blire att kolla sjukhuset och sen färjan. Kuligt^^ Undra om det händer något spännande idag på programmen (: Efter det blir det att sova, är cp trött. Och vi har ingen sovmorgon på fredag eftersom vi ska ha nationella prov i engelska. TRÅK! Hatar ämnet lika mycket som idrott. Uss och fy för det. Kommer gå åt helvete men hoppas det går bra (Y) Gör det inte det måste jag läsa efter julen och det pallar jag inte, detta eftersom jag inte pluggat något till engelska gloser och läxor vi haft i snart ett och ett halvt år ;) haha! Dålig lärare- eller dålig/dåliga elever? Det kan man undra faktiskt. Nu börjar snart sjukhuset så ska gå nu, haha!
Undra allt vem det är bror har inne på sitt rum ;) Maha! Hörs massa skratt (:
Pusshej.

Inga kommentarer: