söndag 2 november 2008

Ingen sovmorgon för mig inte

Jahaja då blev det ingen sovmorgon för mig inte. Klockan 06.40 ringer mobilen, lite yrvaken som man är så svarar man, Då vare jobbet som ringde och frågade om jag kunde jobba 07.30 - 21.00 :)
Och det är självklart man ställer upp, för det var as länge sedan man jobbade. Sistes var i september... Hade 3.5 timmars rast som tur var, då blev det till att hem och äta och sen sova lite. Sen vaknar man av att mobilen ringer... igen. Då är det Bodi som ringer och pratar en stund och det gillar vi
STORT :D Sen somnar man om och vaknar lite då och då ibland. Sen vare dags o jobba igen och sen hem och duscha, sen flätade mamma mitt hår och nu sitter jag här en liten stund, för nu är det nanedags för ska upp tidigt imorgon till skolan :/ På tisdag får man sova ut lite för då har man sovmorgon.
Puss i paradiset.