måndag 3 november 2008

Måndag

Då vare måndag idag... Dagen började intebra direkt, mamma kommer in vid 06.35 och väcker mig, jag får panik eftersom jag inte packat några idrottskläder och bussen går 06.55. Skyndar att sminka och klä på mig, samt gå till bussen. När bussen kommer och man ska ta upp busskortet så tro på fan att man har glömt busskortet hemma. Surt! Sen kommer man till skolan och dagen blir till helvete :P är på dåligt humör (speciellt på morgonen). Först kollar vi film på svenskan och på engelskan snackar vi om vad vi gjort på lovet och sen glosförhör vilket gick åt helvete! Efter det har vi as lång rast så sitter med Madde, Elin och Carina i cafeterian till matsalen öppnar. När vi sitter i cafeterian kommer de helt plötligt in på samtalsämne om snoppar, haha! De sitter där och snackar massa olika om d, inte lågt heller utan nej högt! Haha snacka om att inte skämmas ;) Sen går vi och ställer oss i kön till maten och sedan äter vi äcklig mat. Efter det gick vi till skåpen och sen till matsalen till Julia, Jessica, Sara, Ida och Sanne satt och snackade med dom lite. Sen ner till skåpen igen för att hämta böckerna till Omvårdnaden, efter det lektionen... Ida satte sig brevid mig och vi hade väldans med flum! kuligt! När lektionen var slut skulle vi gå till idrotten. När man kommer till cyklarna så hör man Ida ropa: Liiiinn :P Då hade hon glömt sina vantar och tänkte att jag skulle ha hämtat dom :) Men följde med henne ist, sen blev det till att gå ner och byta om. Tråk! HATAR idrott :P på den hade vi handboll och tjurig som jag var så gjorde jag typ ingenting, som vanligt d: Efter ett tag så stod man målvakt, vilket gick super bra :D När vi slutade hoppade jag engelskan vi skulle haft, stack ner till stan med Sanne istället (: Trevligt! sen blev det till att åka hem och äta, tog bort naglacket och då messar Bodi och frågar om vi ska ut och gå. Självklart gör man det! Och nu sitter jag här och kollar på sjukhuset. Ska kolla Färjan snart och sen nana, gosa lite med lilla ninen med :)
Puss i paradiset.

Inga kommentarer: