lördag 29 november 2008

Ett tag sedan som vanligt ;)

HejHej.
Kan ju börja med att idag har jag jobbat 7.30 - 13.30 (: Fanns inte mycket att göra men ja, man får ju pengar för det! Och det är alltid behövligt! vad skulle man gjort utan pengar? Efter jobbet blev det att gå hem och äta, Gott vare! Sen la jag mig lite på soffan och sov till halv sex då mamma kom hem och var på bra hummör (Y) Kuul det! :D Sen gjorde jag inte så mycket, satte mig lite vid datorn och sen ringde jag till världens bästa! Efter ett tag ringde hon tillbaka eftersom hon kollade film innan. Då hade hon redan börjat gå eftersom hon inte kunde ringa till min mobil då den är cp :( Hon ringde iaf hem. Var ute ungefär en halvtimme kanske ^^ Mys ochtrevligt med dig som alltid! Sen hem och göra ingenting.
Imorgon blire först sova ett ag och efter det jobba 12.30 - 17.00. Ganska tråkigt faktiskt eftersom hela dagen är förstöd och man kan inte gå ut på första advent då allt slutar när jag slutar jobba :( Trist! Men efter jobbet blire nog till att ut och gå med älsk! Sen hem och duscha och vila inför skolan på måndag. :/ Orkar inte med skolan just nu, jag är så trött på den. Ska bli skönt med Jullov! Härligt och läääängtar! Antagligen blir det till att jobba på julafton och sen in till Ljungby för att fira, eller tvärtom, Först ljungby och sen jobba! Hyffsat okej men känner att jag sviker faster då hon vill att jag inte ska jobba eftersom ingen annan gör det. Men har inte bestämt mig ännu, får helt enkelt se hur det blir med den saken ;) Det blir nog bra vilket som iallafall. Behöver dessutom hjälp med att veta vad man ska köpa i julklapp till mor, far, bror, faster, kusin, kusins tjej och mormor?!?! Någon som vet? Ooo Bodi, vad vill du ha av mig? (:
Svårt att veta vad man ska köpa till alla.
Har dessutom en annan blogg med. haha Http://linnandreasson.webblogg.se
Skriver ungefär samma på båda :P

Nu ska jag inte sitta här mer, utan ska gå och duscha sen blir nog film och sova :P Goooosa lite med Ninen med, det är mys!
TjingTjoo

Inga kommentarer: